ふゆやすみ Part 2

 私のふゆやすみはとてもたのしかったです! あまりいそがしくなかったです :)

毎日たくさんねましたが、12月30日にかぞくといっしょにナッシュビルに行きました。くるまで8時間ぐらいかかりました。この町もちょっとさむかったです。ナッシュビルでフットボールゲームとおんがくフェスティバルがありましたから、にぎやかでした。ゆうめいなホットチキンを食べました。おいしかったですが、とてもからかった(spicy)です!

一月に私のホームタウンでたくさんゆきがありました。先週の金曜日(1月12日)におとうとのこうこうでクラスがありませんでした。それから、いえの外に行きませんでした。

My break was relaxing as I had expected.  Nashville was a pretty interesting place to spend our New Year’s Eve, as there were a few major events taking place during our time there.  Other than our trip to Nashville, my family and I did not do much except occasionally visiting a few stores.  My brother went back to school a week before I left, but the snow caused his classes to be canceled.  Although the snow is not ideal for travel overall, I would say that I enjoy seeing it around campus.


(a view from the hotel)

Comments