ゴジラフェス

 今週の金曜日にノートルダムのゴジラフェスに行きました。とてもおもしろかったです!オリジナルゴジラの映画はかっこよかったですが、「ゴジラvsヘドラ」はちょっとへんでした。このイベントの前に、ゴジラを見たことがありません。

I think I had a pretty good experience of seeing a Godzilla movie for the first time.  I was a little familiar with the character and had a general idea of what happens in the series, but it was nice to start off watching the original film first.  The second movie that was shown, though, was a bit strange but also pretty funny at times.  The cookies were pretty good too :)



Comments

  1. 私もオリジナルのえいが好きです。かなしいえいがですよね... コジラをころした(to kill)のはいいアイデアだったのかな。

    ReplyDelete

Post a Comment